Friday 10 July 2015

Assalamualaikum Si Gades Biasa .

Hari ni 10 Julai 2015 . tinggal lagi 7 hari nak raya , tapi aku dah 'raya' dulu . hahaha
aku nak sembahyang raya dengan ibu so aku harap sebelum raya dapat lah aku berpuasa semula walaupun untuk satu hari .

Aku nak share something nieyh .. semalam aku gaduh dengan si dia, hanya disebabkan gambar .
aku dh jelaskan pada dia tapi kenapa susah sangat untuk dia percayakan aku ?
aku tahu dulu aku pernah buat silap tapi tak bermakna aku akan terus melakukan kesilapan yang sama kan?

 tapi tak sampai satu hari kitorang dah baik dah . dan sekarang dia macam moody je dengan aku . aku tanya kenapa tapi dia tak nak jawab pun . kalau aku ada buat salah, kenapa dia tak nak bagitahu? kenapa mesti layan aku macam orang asing bila aku call dia tadi kan ? kitorang nieyh macam sekejap baik, sekejap gaduh . lepas tu baik balik then gaduh balik . sampai bila nak macam nieyh kan ? sedang kan sama-sama dah janji kalau ada pape masalah kita sama-sama selesai kan . bukan diam je sebab diam tak akan dapat selesai kan masalah ..

hmmm . takpe lah . aku ikutkan je rentak dia . mungkin dia bosan dengan aku atau mungkin aku nieyh ganggu hidup dia . maafkan sayang ye abang . sayang cuma nak abang tahu yg sayang tak pernah dan tak kan pernah berhenti sygkn abg . maaf andai byk kekurangan syg .

okay laa. xoxo
lol, sayang ..

No comments:

Post a Comment